დაგვირეკეთ 110000 ან 0800 00 50 50 ფიზიკური პირებისთვის ბიზნეს კლიენტებისთვის ვაკანსიები
  • ინტერნეტი
    • პაკეტები
    • სპეციალური შეთავაზებები
    • დაფარვის ზონა
    • დამატებითი მომსახურებები
      • STOP სერვისი
      • შიდა ქსელის რეორგანიზაცია
    • როგორ ჩავრთო
    • ხელშეკრულებები
  • ტელევიზია
    • პაკეტები
    • სპეციალური შეთავაზებები
    • დამატებითი მომსახურებები
      • STOP სერვისი
      • პულტის შეკვეთა
    • როგორ ჩავრთო
    • ხელშეკრულებები
  • სახლის ტელეფონი
    • პაკეტები
    • საერთაშორისო ზარები
    • VIP ნომრები
    • ინდექსები
    • დამატებითი მომსახურებები
      • ტელეფონის დამატებითი მომსახურებები
      • STOP სერვისი
    • როგორ ჩავრთო
    • ხელშეკრულებები
  • აქციები
    • ორმაგი შეთავაზება
  • კონტრაქტის დადასტურება
  • გადახდა
  • ავტორიზაცია

საჩივრის განხილვა

 

საჩივარი მომსახურების  გადასახადთან დაკავშირებით  მიიღება ამ მომსახურების განხორციელებიდან სამი წლის განმავლობაში.

მომსახურების შეწყვეტის ან შეფერხების შემთხვევაში თქვენ უფლება გაქვთ წარმოადგინოთ საჩივარი საინფორმაციო სამსახურში, ფიქსირებული ქსელიდან 11 00 00 ან მობილური ტელეფონიდან 08 00 00 50 50 დარეკვით, ვებ-გვერდით (www.ak.ge),  ელექტრონულ საფოსტო მისამართზე (pretenzia@ak.ge),  ან სერვისცენტრში საჩივრის წარდგენის გზით.

მიუწოდებელი/უხარისხო მომსახურების საფასურის  გამოქვითვა მოხდება თქვენს მიერ გადახდილი საფასურიდან, ან ამ თანხის უკან დაბრუნება, იმ შემთხვევაში, თუ  ხელშეკრულებით განსაზღვრული მომსახურების არასრულად/ხარვეზებით მიწოდების გამო წყვეტთ ჩვენთან  დადებულ მომსახურების ხელშეკრულებას.

მომსახურების შეწყვეტის ან შეფერხების დროდ ითვლება საინფორმაციო სამსახურში შეტყობინების მომენტიდან მის აღმოფხვრამდე დროის მონაკვეთი.

საჩივარი განიხილება და შესაბამისი გადაწყვეტილება  მიიღება საჩივრის  რეგისტრაციდან არა უგვიანეს  მე- 15 დღეს.

 

მომხმარებელთა საჩივრების განმხილველი სამსახურის დებულება.pdf

 

 

დაგვიმეგობრდი

კომპანიის შესახებ

  • ჩვენს შესახებ
  • სერვის ცენტრები
  • დაფარვის ზონა
  • ინდექსები
  • წესები და პირობები
  • F.A.Q.
  • ვაკანსიები

სასარგებლო ინფორმაცია

  • სიახლეები
  • როგორ გავხდე აბონენტი
  • ხელშეკრულებები
  • საჩივრის განხილვა
  • ოფერტა
  • საგანგებო ნომრები
  • აპარატურის და ქსელის ტექ. მახასიათებლები
  • პერსონალურ მონაცემთა დაცვის პოლიტიკა

ბიზნეს კლიენტებისთვის

  • ტარიფები
  • განაცხადის ფორმები
  • როგორ ჩავერთო

საკონტაქტო ინფორმაცია

logo

110000 ან 0800 00 50 50
ანა პოლიტკოვსკაიას #42, თბილისი
info@ak.ge
© Copyright 2022.ახალი ქსელები. All Rights Reserved
Created by MRG mrg logo