საჩივრის განხილვა
საჩივარი მომსახურების გადასახადთან დაკავშირებით მიიღება ამ მომსახურების განხორციელებიდან სამი წლის განმავლობაში.
მომსახურების შეწყვეტის ან შეფერხების შემთხვევაში თქვენ უფლება გაქვთ წარმოადგინოთ საჩივარი საინფორმაციო სამსახურში, ფიქსირებული ქსელიდან 11 00 00 ან მობილური ტელეფონიდან 08 00 00 50 50 დარეკვით, ვებ-გვერდით (www.ak.ge), ელექტრონულ საფოსტო მისამართზე (pretenzia@ak.ge), ან სერვისცენტრში საჩივრის წარდგენის გზით.
მიუწოდებელი/უხარისხო მომსახურების საფასურის გამოქვითვა მოხდება თქვენს მიერ გადახდილი საფასურიდან, ან ამ თანხის უკან დაბრუნება, იმ შემთხვევაში, თუ ხელშეკრულებით განსაზღვრული მომსახურების არასრულად/ხარვეზებით მიწოდების გამო წყვეტთ ჩვენთან დადებულ მომსახურების ხელშეკრულებას.
მომსახურების შეწყვეტის ან შეფერხების დროდ ითვლება საინფორმაციო სამსახურში შეტყობინების მომენტიდან მის აღმოფხვრამდე დროის მონაკვეთი.
საჩივარი განიხილება და შესაბამისი გადაწყვეტილება მიიღება საჩივრის რეგისტრაციდან არა უგვიანეს მე- 15 დღეს.
მომხმარებელთა საჩივრების განმხილველი სამსახურის დებულება.pdf