FAQ
ინტერნეტი- შეავსეთ ონლაინ განაცხადი
- დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 0800 00 50 50
- მობრძანდით სერვის ცენტრში
ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება მოგეწოდებათ ხელშეკრულების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღის ვადაში
ფიზიკური პირებისთვის ინსტალაცია უფასოა, იურიდიული პირებისთვის ფასიანი
სურვილის შემთხვევაში, შეგიძლიათ შეიძინოთ თქვენსა და ჩვენს შორის გაფორმებული მიღება-ჩაბარების აქტში მითითებული ჩვენი კუთვნილი მოწყობილობა.
ხელშეკრულებით განსაზღვრული მომსახურებ(ებ)ის არასრულად ან/და ხარვეზებით მიწოდების შემთხვევაში, მიუწოდებელი /უხარისხო მომსახურების საფასურის გამოქვითვა მოხდება თქვენს მიერ გადასახდელი მომდევნო თვის საფასურიდან.
მომსახურების შეწყვეტის ან შეფერხების დრო ითვლება თქვენს მიერ ჩვენთან შეტყობინების მომენტიდან მის აღმოფხვრამდე დროის მონაკვეთით. თქვენ უფლებამოსილი ხართ მომსახურებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი ინფორმაცია მიიღოთ ცხელი ხაზის საშუალებით.
ხელშეკრულება უქმდება თუ მომსახურების შეჩერებიდან 45 დღის ვადაში არ გადაიხდით თქვენს მიერ არჩეული ინტერენტ პაკეტის ღირებულების სრულ თანხას და ხელახალი ჩართვის საფასურს- 1 ლარს
მომსახურება „სტოპ სერვისის” ჩართვისათვის უნდა დარეკოთ ჩვენს საინფორმაციო სამსახურში ფიქსირებული ქსელიდან 11 0000, მობილური ტელეფონიდან 0 800 00 50 50 ან მიმართოთ სერვისცენტრს.
“სტოპ სერვისით” სარგებლობის ხანგრძლივობა განისაზღვრება წელიწადში არა უმეტეს სამი თვისა.
აღნიშნული ვადის გასვლის შემდეგ, მომსახურება ავტომატურად აღდგება.
„სტოპ სერვისის“ ჩართვის ღირებულებაა 1 ლარი.
IP-ინტერნეტ პროტოკოლი არის უნიკალური ნომერი, მსგავსად ტელეფონის ნომრის, რომელიც ინტერნეტ სამყაროში დაკავშირებულია ყველა თქვენს მიერ ჩატარებულ ქმედებასთან. მაგ: ნებისმიერ ვებ გვერდზე შესვლას თქვენ ახდენთ თქვენი IP-მისამართის მეშვეობით, ასევე ელექტრონულ ფოსტაზე შესვლისას ფიქსირდება თქვენი IP-მისამართი და ასე ბევრი სხვა მაგალითი. ასე რომ, ჩვენი ინტერნეტ მოგზაურობის განუყოფელი ნაწილია ინტერნეტ პროვაიდერის მიერ მონიჭებული IP მისამართი.
თუ საბილინგო ანგარიშზე არ ირიცხება დადებითი ნაშთი, მომსახურება შეგიჩერდებათ ინტერნეტპაკეტის სრული ღირებულების და ხელახალი ჩართვის საფასურის გადახდამდე
ინტერნეტის სიჩქარის გასაზომად აუცილებელია მოწყობილობა, რომლითაც ზომავთ სიჩქარეს, ინტერნეტის ქსელში შეერთებული იყოს სადენის (კაბელის) და არა WIFI-ის საშუალებით. ინტერნეტის სიჩქარის შემოწმებამდე აუცილებელია კომპიუტერში, რომლითაც ვზომავთ ინტერნეტის სიჩქარეს, დავხუროთ/გავთიშოთ ყველა აპლიკაცია და პროგრამა, რამაც შეიძლება გამოიყენოს იტერნეტის რესურსი. სიჩქარის შემოწმების პროცესში,აუცილებელია ქსელში ჩართული იყოს მხოლოდ ის მოწყობილობა, რომლითაც ინტერნეტის ხარისხს ამოწმებთ. გამორთეთ ქსელიდან ყველა სხვა მოწყობილობა-კომპიუტერი, ტელეფონი, პლანშეტი და ა.შ. სიჩქარე გაზომეთ http://speedtest.ge/-ს გამოყენებით.
შემოწმების შედეგები აისახება Download (ჩამოტვირთვის) და Upload (ატვირთვის) გრაფებში
დიდი მანძილი Wifi-სიგნალის გადამცემ მოწყობილობასა და მიმღებ მოწყობილობის შორის, Wifi მოწყობილობის მონტაჟი არასწორად შერჩეულ ადგილას, კედლები, კარებები, კარადა, მინა, ავეჯი, სარკე, რადიო, ტელეფონი, ელექტრო ღუმელი, მეზობლების WiFi მოწყობილობები და სხვა ყველა ის მოწყობილობები, რომლებიც მუშაობენ რადიო სიხშირით.
მომსახურების შეწყვეტის ან შეფერხების შემთხვევაში დაგვიკაშირდით 11 00 00 ან მობილური ტელეფონიდან 0 800 00 50 50
ერთ აბონენტს ( ერთ ნომერზე ) შეუძლია მაქსიმუმ 3 ტელევიზორით სარგებლობა
- კინო
- საბავშვო
- შემეცნებითი
- საინფორმაციო
- მუსიკა
- გასართობი
- სეტანტა სპორტი
თემატური პაკეტების აქტივაცია შესაძლებელია ვებ გვერდის მეშვეობით ( პირადი კაბინეტი ) ან ტელეფონით 11 00 00
- შეავსეთ ონლაინ განაცხადი
- დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 0800 00 50 50
- მობრძანდით სერვის ცენტრში
მომსახურების მიღება ხორციელდება ხელშეკურლების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღის ვადაში.
ტელევიზიის ინსტალაცია უფასოა იმ ფიზიკური პირებისთვის, რომლებიც სარგებლობენ ჩვენი ინტერნეტით.
იურიდიული პირებისთვის და სხვა ქსელის ინტერნეტ აბონენტებისთვის ინსტალაცია ფასიანია.
- ვებ გვერდიდან www.ak.ge
- საქართველოს სხვადასხვა ბანკის ინტერნეტ და მობაილ ბანკიდან
- საქართველოში არსებული სწრაფი გადახდის აპარატებიდან
მომსახურება მოგეწოდებათ ხელშეკრულების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 15 სამუშაო დღის ვადაში
ტექნიკური სამსახურის გამოძახება უფასოა
- პაკეტის შეცვლა შესაძლებელია ვებ გვერდიდან www.ak.ge (პირადი კაბინეტი )
- დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 0800 00 50 50
სატელეფონო საუბრის დეტალური ამონაწერის მისაღებად უნდა გვეწვიოთ სერვის ცენტრში, თან უნდა იქონიოთ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი.
გაითვალისწინეთ, რომ ამონაწერის მისაღებად აუცილებელია სატელეფონო ნომერი გაფორმებული იყოს თქვენს სახელზე.
- მიმდინარე ბალანსის/დავალიანების შემოწმება შესაძლებელია ვებ გვერდზე რეგისტრაციის გავლის შემდეგ პირადი კაბინეტიდან.
- მიმდინარე ბალანსის/დავალიანების გასაგებად დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 08 00 00 50 50
სატელეფონო მომსახურების დავალიანების გადახდა უნდა მოხდეს არაუგვიანეს მიმდინარე თვის 6 რიცხვამდე
მომსახურების ხელშეკრულება უქმდება იმ შემთხვევაში, თუ გადაუხდელობის გამო მომსახურების ცალმხრივად შეჩერებიდან 90 დღის განმავლობაში არ დაფარავთ დავალიანებას და ხელახლი ჩართვის საფასურს - 1 ლარს
ნომრის გადაფორმებისთვის მობრძანდით სერვის ცენტრში.
პირობების დასაზუსტებლად დაგვიკავშირდით 1100 00, ან 08 0000 5050
აკრიფეთ სატელეფონო კოდი 00 ან 10-65-00, შემდეგ ქვეყნის კოდი, ქალაქის კოდი და აბონენტის ნომერი
საერთაშორისო ქვეყნების კოდების და ტარიფების შესახებ ინფორმაცია იხილეთ www.ak.ge
სატელეფონო კოდი "0" შეზღუდვისთვის დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 0800 00 50 50
- კონფერენცკავშირი
- ნომრის ამომცნობი
- შემომავალი კავშირის შეზღუდვა
- ნომრის შემოკლებული აკრეფვა
- გადამისამართება
- მაღვიძარა
- შემომავალი ზარის ლოდინი (CWT)
- გამოძახების დაყოვნება
- ხმოვანი ფოსტა
- ავტომატური გადარეკვა
დამატებითი მომსახურების გასააქტიურებლად დაგვირეკეთ 11 0000 ან 0 800 00 50 50
ზარი რომელიც ხორციელდება "ახალი ქსელების" აბონენტებისგან "ახალი ქსელების" აბონენტებთან